راهپیمایی مردم سنندج در محکومیت اغتشاشات اخیر
کد خبر: 3858882
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

راهپیمایی مردم سنندج در محکومیت اغتشاشات اخیر

گروه سیاست و اقتصاد ــ مردم بصیر و آگاه سنندج امروز، دوم آذرماه با حضور در راهپیمایی گسترده خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام اسلامی، خشم و انزجار خود را از اقدامات اخیر اغتشاشگران و تخریب اموال عمومی اعلام کردند.

راهپیمایی مردم سنندج علیه آشوبگران برگزار شدبه گزارش ایکنا از کردستان، مردم بصیر و آگاه سنندج، امروز، دوم آذرماه با حضور در راهپیمایی گسترده خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام اسلامی، خشم و انزجار خود را از اقدامات اخیر اغتشاشگران و تخریب اموال عمومی اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردمی اقشار مختلف از جمله کارکنان و کارمندان ادارات، ماموستایان دینی، بازاریان، اصناف، کارگران، دانش‌آموزان و دانشجویان زن و مرد مسیر میدان آزادی تا میدان انقلاب را با شعارهای کوبنده علیه دشمنان نظام راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی مردم همیشه در صحنه کردستان با در دست داشتن پلاکاردهای با مضامین مطیع امر رهبریم، اغتشاش تمام شد، آمریکا رسوا شد، ما امنیت می‌خواهیم، کردستانی بیدار است از فتنه‌گر بیزار است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آشوبگر، فتنه‌گر حیا کن شیطنت را رها کن، خشم و انزجار خود را از ایجاد نا امنی‌های اخیر اعلام کردند.

ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج در این راهپیمایی، با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم کردستان، اظهار کرد: امیدواریم نظام جمهوری اسلامی، جوانانی که در چند روز گذشته از روی جهل و جهالت اغتشاش کردند، مورد عفو قرار دهند.

وی افزود: در شرایط کنونی دشمنان انقلاب اسلامی، بر علیه این نظام با هم متحد شده‌اند؛ لذا ایستادگی در مقابله دشمنان نظام، انقلاب و اسلام نیازمند اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: برای دشمنان اهل تشیع یا تسنن بودن اهمیتی ندارد بلکه آنها به دلیل هراس از پیشرفت اسلام، هر روز با یک توطئه جدید به مبارزه با اسلام و مسلمانان اقدام می‌کنند.

وی از حضور همیشه در صحنه مردم احساس خرسندی کرد و گفت: مردم استان کردستان همیشه در همه مناسبت‌های مختلف حضور خود را به جهانیان اعلام کرده‌اند.

ماموستا خالدی با اشاره به اینکه مطالبات اقتصادی مردم ایران و مردم با غیرت کردستان بر حق است، بیان کرد: مردم کردستان همیشه خواهان امنیت پایدار در کشور هستند و فرمایش‌های پیامبراکرم(ص) را سر لوحه کار خود قرار می‌دهند.

وی با اشاره به ایستادگی مردم کردستان در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون، اعلام کرد: مردم کردستان همواره، همراهی خود را با نظام در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به محکوم کردن اغتشاش‌های اخیر که ایجاد ناامنی و تخریب اموال عمومی کرده‌اند، یادآور شد: تخریب‌کنندگان اموال عمومی به دلیل اینکه ضرر زیادی را به مردم تحمیل کردند مجرم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام
captcha