حضور حداکثری مردم در انتخابات قدرتمندتر از موشک‌های ایرانی است
کد خبر: 3875073
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

حضور حداکثری مردم در انتخابات قدرتمندتر از موشک‌های ایرانی است

گروه سیاست و اقتصاد _ معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود و برد و قدرت حضور مردم در انتخابات حتی بیشتر از قدرت موشک‌های ایرانی است که به عین‌الاسد اصابت کرد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات قدرتمندتر از موشک‌های ایرانی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ تقی نجمی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، هشتم بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه شهدای استان در ارومیه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: امروزه ترامپ با مشکلاتی همچون استیضاح رو به رو بوده و حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد نیز آبروی این کشور را برده و بر مشکلات ترامپ افزوده است.

وی افزود: بعد از جنگ جهانی هیچ کشوری نتوانسته بود مستقیم به پایگاه‌های آمریکایی حمله کرده و هیمنه این کشور را در هم بشکند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری حمله به عین‌الاسد حمله به آبرو و حیثیت آمریکا بود و همه این اتفافات به برکت خون پاک سردار سلیمانی و شهدای انقلاب است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: عزت و قدرت جمهوری اسلامی به واسطه خون پاک شهدا به دست آمده و با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و مردم، امروزه جمهوری اسلامی ایران به حدی از قدرت رسیده است که در برابر مستکبران جهانی ایستادگی کرده و اجازه هیچگونه نگاه چپ به کشور را به کسی نمی‌دهد.

وی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود و برد و قدرت حضور مردم در انتخابات حتی بیشتر از قدرت موشک‌های ایرانی است که به عین‌الاسد اصابت کرد.

نجمی با بیان اینکه در کمیته بسیج دو هزار برنامه در قالب ۱۱۰ عنوان اجرا می‌شود، تصریح کرد: اجرای سرودهای انقلابی، نشست‌های علمی_فرهنگی، طرح هر جهادگر یک خدمت توسط بسیج سازندگی، اعزام ۴۱ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم، افتتاح طرح‌های عمرانی، نقش زنان در تحقق اهداف اسلامی، برگزاری یادواره شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، برپایی میز خدمت در نماز جماعت سطح استان، فضاسازی محیطی، میقات صالحین، همایش علمای اهل تسنن و تشیع و برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین نور از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری جهاد و مقاومت است، تصریح کرد: همچنین در دهه فجر ۳۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha