توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان
کد خبر: 3901377
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برنامه توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در این استان خبر داد و گفت: ارزش این بسته‌ها بیش از ۳۰۰ هزار تومان است.

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ۶ خردادماه در جمع خبرنگاران به استفاده از توان نیروهای مسلح در کنار شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای مردمی در مبارزه با کرونا اشاره و اظهار کرد: تا کنون اقدامات موثری در حوزه ضدعفونی معابر، دوخت ماسک، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی در بین نیازمندان و حتی مشاوره‌های رایگان انجام شده است.

وی با اشاره به مراحل مختلف رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه ،سپاه انصارالمهدی (عج)با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی از خانواده‌های آسیب دیده از این ویروس منحوس که تحت حمایت و پوشش ارگان‌هایی نظیر کمیته امداد و بهزیستی نبودند، کرد.

این مسئول با بیان اینکه در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه در آغاز ماه مبارک رمضان و نیز روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، 65 هزار و 954 بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد، ابراز کرد: ارزش هر بسته معیشتی بین 300 تا 400 هزار تومان بوده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از توزیع 15هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در روز چهارشنبه 7 خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود: این رزمایش از ساعت 15 الی 17 در محل سالن 9دی سپاه ناحیه زنجان برگزار می‌شود.

سردار کرمی همچنین به پخت و توزیع غذای گرم توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: 68 هزار و351 پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان استان توزیع و سبب رونق سفره افطار این عزیزان شد.

انتهای پیام
captcha