مبارزه تا آزادسازی فلسطین و بیت‌المقدس ادامه دارد
کد خبر: 3912354
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
دبیر شورای انقلابی جنبش فتح:

مبارزه تا آزادسازی فلسطین و بیت‌المقدس ادامه دارد

«فایز ابوعطیه»، دبیر شورای انقلابی جنبش فتح با تأکید بر تشکیل کشور فلسطین، گفت: بر سر مقابله با اقدامات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی، توافق ملی بین جنبش‌های فتح و حماس صورت گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اسپوتنیک نیوز، جنبش‌های حماس و فتح فلسطین بر سر برگزاری همایشی مشترک در نوار غزه به توافق رسیدند تا بتوانند با طرح‌های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

«فایز ابوعطیه»، دبیر شورای انقلابی جنبش فتح اظهار کرد: برای مقابله با طرح الحاق کرانه باختری بین جنبش‌های فتح و حماس توافق و اجماع ملی وجود دارد و در مقابله با توطئه‌های دشمن علیه سرزمین‌های فلسطینی متحد هستیم.

وی تصریح کرد: این همايش در چارچوب یکپارچه‌سازی تلاش‌های مردم فلسطین علیه توطئه‌های دشمن انجام شد. سازگاری و وحدت فلسطینیان بدون شک مهم است اما کافی نیست و به تلاش‌های عملی و جدی‌تری نیاز است. ما در جنبش فتح در این راستا عمل خواهیم کرد تا بتوانیم به شکاف پایان دهیم و تا پایان‌بخشی به اشغالگری فلسطین و اقامه کشورمان به پایتختی قدس ادامه خواهیم داد.

«مصطفى الصواف» تحلیلگر سیاسی مسائل فلسطین هم تأکید کرد که برگزاری یک همایش ملی در غزه، یکی از 10 گامی است که باید برای اتحاد و پایان بخشیدن به چندپارگی انجام داد.

رژیم صهیونیستی قصد دارد بیش از 30 درصد از مساحت کرانه باختری را به اشغال خود درآورد، ولی تا کنون موفق به این کار نشده است. همایش گروه‌های فلسطینی نیز برای مقابله با این طرح اشغالگرانه است.

انتهای پیام
captcha