29 محرم؛ مهلت شرکت در مسابقه «بازشناسی بانوان روایتگر عاشورا»
کد خبر: 3918847
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

29 محرم؛ مهلت شرکت در مسابقه «بازشناسی بانوان روایتگر عاشورا»

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان مهلت شرکت در مسابقه «بازشناسی بانوان روایتگر عاشورا» را تا پایان ماه محرم اعلام کرد.

29 محرم؛ مهلت شرکت در مسابقه «بازشناسی بانوان روایتگر عاشورا»سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مسابقه «بازشناسی بانوان روایتگر عاشورا»، گفت: این مسابقه ویژه بانوان و با هدف معرفی و بازشناسی بانوان راوی شهید و شهادت در واقعه کربلا و دفاع مقدس برگزار شده است.

وی مهلت شرکت در این مسابقه را تا بیست و هشتم شهریورماه جاری مصادف با پایان ماه محرم اعلام کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را با استفاده از دو زبان زنده دنیا به آیدی azizi313 ارسال کنند .

عزیزی با بیان این‌که این مسابقه در قالب شعر کوتاه، متن ادبی، اینفوگرافی، عکس نوشته، استیکر، دل‌نوشته کوتاه و ... برگزار می‏شود، ادامه داد: این مسابقه با مشارکت  معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان و مدرسه علمیه محدثه بروجرد برگزار می‌شود و از اهداف برگزاری آن می‎توان به تبلیغ و تببین اهداف قیام عاشورا در عرصه بین‌المللی به زبان‌های زنده دنیا در قالب هنر و در فضای مجازی اشاره کرد.

وی، معرفی و بازشناسی بانوان راوی شهید و  شهادت در واقعه کربلا و دفاع مقدس را از موضوعات مهم این مسابقه عنوان کرد و گفت: نتایج این مسابقه هفتم ماه صفر هم‌زمان با سالروز شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha