اجرای ۳۲ ویژه‌برنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3919492
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

اجرای ۳۲ ویژه‌برنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در چهارمحال‌وبختیاری

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۳۲ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان برگزار خواهد شد که روایت‌گری هشت عملیات مهم در دوران دفاع مقدس، رونمایی از چهار عنوان کتاب، ویژه‌برنامه‌های بازخوانی بمباران شهرکرد، قرائت چهل هزار زیارت عاشورا به نیت شفای بیماران از جمله این برنامه‌هاست.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری ششم شهریور ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس مختص یک هفته نیست و باید در همه روزهای سال به دفاع مقدس توجه شود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال حذف نمادها و مفاهیم جهاد، ایثار و شهادت است و به دنبال آن است که رشادت‌های ما در دوران دفاع مقدس را کم‌رنگ و یا تحریف کند.

سردار اکبری افزود: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود تا  واقعیت‌های این دوران به‌درستی تبیین شود تا نسل‌های آینده این واقعیات را بشناسند.

وی با بیان اینکه عملکرد چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس بسیار درخشان بوده است، عنوان کرد: دفاع مقدس گنجی است که اگر سالیان سال هم به آن پرداخته شود باز هم کافی نیست در تبیین نقش و عملکرد استان در دوران دفاع مقدس کوتاهی شده و بیشتر باید به این موضوع پرداخته شود.

سردار اکبری گفت: قدرت امروز ما قابل مقایسه با دوران ابتدایی انقلاب اسلامی نیست، باید بیشتر به بعد معنوی و خودسازی بپردازیم، خودسازی در جبهه‌ها بسیار مهم بود، قبل از هر عملیات اگر رزمندگان به خودسازی نمی‌رسیدند ما در آن عملیات موفق نمی‌شدیم.

سردار اکبری با بیان اینکه دشمنان  از همه روش‌ها برای از بین بردن انقلاب اسلامی استفاده کردند، تاکید کرد: تا زمانی که نام اسلام بر این کشور است دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید.

 فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس تصریح کرد: باتوجه به ابلاغیه معاونت حفظ آثار دفاع مقدس سپاه کشور‌، ویژه‌برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از هشت شهریور تا چهارده شهریور برعهده استان ما گذاشته شده است.

سردار اکبری خاطر نشان کرد: ۳۲ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان برگزار خواهد شد که روایت‌گری هشت عملیات مهم در دوران دفاع مقدس، رونمایی از چهار عنوان کتاب، ویژه‌برنامه‌های بازخوانی بمباران شهرکرد، قرائت چهل هزار زیارت عاشورا به نیت شفای بیماران و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا و پخش مستند «به آن قاب سوگند» ازجمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha