انتشار فراخوان نخستین جشنواره «شعر از زبان همسران و فرزندان شهدا» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3935262
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

انتشار فراخوان نخستین جشنواره «شعر از زبان همسران و فرزندان شهدا» در چهارمحال‌وبختیاری

فراخوان نخستین جشنواره شعر از زبان همسران و فرزندان شهدای چهارمحال‌وبختیاری از سوی دفتر امور زنان استانداری چهارمحال‌وبختیاری منتشر شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، دفتر امور زنان استانداری چهارمحال‌وبختیاری با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فراخوان «نخستین جشنواره شعر از زبان همسران و فرزندان شهدای استان» را منتشر کرد.

موضوعات «نخستین جشنواره شعر از زبان همسران و فرزندان شهدای چهارمحال‌وبختیاری»، جانفشانی و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از زبان همسران و فرزندان شهدا و پاسداشت آرمان‌های بلند شهدا اعلام شده است.

ارسال حداکثر سه اثر، درج نام و نام‌خانوداگی، تاریخ تولد، شماره تماس و کدملی تماس‌گیرنده از شرایط شرکت در این جشنواره است، همچنین ارسال آثار در تمامی قالب‌های شعری فارسی بلامانع است و پس از ارزیابی آثار، به پنج اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، آخرین مهلت ارسال آثار 10 آذرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند اشعار خود را به آدرس الکترونیکی دبیرخانه جشنواره به نشانی chb.farhang@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha