پرداخت بیش از یک میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 3971738
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
طبق برآورد اولیه صورت گرفت؛

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال‌و‌بختیاری

دبیر شورای زکات چهارمحال و بختیاری گفت: میزان زکات فطره پرداختی مردم استان در روز عید فطر یک میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۹۸۸ هزار تومان گزارش شده است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، علی ملک‌پور دبیر شورای زکات چهارمحال و بختیاری 26 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه مبالغ جمع‌آوری شده زکات فطره هر منطقه در کوتاه‌ترین زمان طبق احکام شرعی به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد، اظهار کرد: با توجه به پرداخت زکات فطره مردم روستاهای استان به نیازمندان همان روستاها، مراحل ثبت مبالغ پرداختی و ارائه گزارش تا چند روز آینده انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان زکات فطره پرداختی مردم استان در روز عید فطر یک میلیارد و 166 میلیون و 988 هزار تومان گزارش شده است، افزود: این میزان زکات با مراجعه حضوری مردم استان به پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در شهرها، مراکز نیکوکاری و پرداخت غیرحضوری از طریق کد دستوری #5*8877*، شماره کارت بانکی 6037997950059494 (فطریه عام) و 6037997950067760(فطریه سادات) و تلفن گویای 096887 است.

دبیر شورای زکات استان با اشاره به استقرار 949 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در محل برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد در سطح استان و مساجد استان با آرم مخصوص شورای زکات، تصریح کرد: شورای زکات تنها بر روند دریافت و پرداخت زکات فطریه نظارت دارد.

ملک‌پور میزان زکات فطره پرداختی مردم استان در سال گذشته را یک میلیارد و 600 میلیون تومان عنوان و بیان کرد: مبالغ پرداختی زکات فطره در همان روز عید فطر از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به حساب نیازمندان واریز شده است.

وی گفت: روند ثبت مبلغ زکات فطره در استان همچنان ادامه دارد که پیش‌بینی می‌شود میزان زکات پرداختی مردم استان به دو میلیارد و 400 میلیون تومان برسد.

انتهای پیام
captcha