مشارکت حداکثری در انتخابات میخی بر تابوت استکبار است
کد خبر: 3974164
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

مشارکت حداکثری در انتخابات میخی بر تابوت استکبار است

امام جمعه قیدار گفت: مردم ایران به عنوان محور مقاومت با مشارکت حداکثری و خلق حماسه دیگری از جنس فتح خرمشهر، میخ دیگری بر تابوت استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌ها خواهند زد.

مشارکت حداکثری در انتخابات میخی بر تابوت استکبار استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار، 7 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار اظهار کرد: انقلاب برخاسته از مردم و انتخابات نیز متعلق به مردم است و مردم با شرکت در انتخابات ضمن استعانت از خداوند، مسئولیت تصمیمات جامعه و کشور را به دست افراد منتخب می‌دهند و بنابراین باید در انتخاب اصلح دقت کنند.

وی به دیدار روز گذشته نمایندگان با مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار، درباره عملکرد و آسیب‌های مجلس و انتخابات ریاست جمهوری و بایدها و نبایدهای رقابت‌های انتخاباتی مطالب ارزشمند و راهگشایی را ایراد فرمودند.

خطیب نماز جمعه قیدار با اشاره به اینکه نباید به حرف کسانی که مردم را از رفتن پای صندوق‌های رأی منع می‌کنند، اعتنا کرد، ادامه داد: انتخابات شورای شهر نیز تأثیر زیادی در مدیریت شهرها و روستاها دارد و باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران به عنوان محور مقاومت و کشورهای جبهه مقاومت همواره برای غرب و منطقه مهم بوده است، تصریح کرد: دو جریان در انتخابات در کشورهای جبهه مقاومت حضور دارند، جریانی که حاضر به مسامحه با غرب نیست و به شدت پایبند اصول انقلاب و مقاومت هستند و هیچ گونه اعتمادی به آمریکا و غرب ندارند و از پشتوانه مردمی خوبی هم برخوردار است و جریانی که نسبت به غرب خوشبین هستند و در مورد اصول انقلاب و گفتمان مقاومت اهل مسامحه هستند و معتقدند می‌توان از اصول فاصله گرفت تا امتیازات مقطعی برای تضمین حیات جریان سیاسی خود پیدا کنند.

موسوی تاکید کرد: مردم ایران به عنوان اتاق فرمان و محور مقاومت با مشارکت حداکثری و خلق حماسه دیگری از جنس فتح خرمشهر، میخ دیگری بر تابوت استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌ها خواهند زد.

انتهای پیام
captcha