طرح‌ها و ایده‌های کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان حمایت می‌شود
کد خبر: 3981686
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

طرح‌ها و ایده‌های کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان حمایت می‌شود

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای توسعه این استان از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد، گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی موفق در کشور است که به طور قطع از ایده‌ها و طرح‌های آن در استان حمایت می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان، محسن فتحی، نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۲ تیرماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با اشاره به اینکه خدمات جهاددانشگاهی در کشور شناخته شده است، اظهار کرد: امروزه از طریق پژوهش و فناوری‌های نوین می‌توانیم شاهد توسعه در جامعه باشیم.

وی افزود: با توجه به تأخر به وجود آمده این نهاد انقلابی در استان کردستان انتظار می‌رود، مسئولان استان از فعالیت‌های این نهاد به صورت مادی و معنوی حمایت کنند.

فتحی با بیان اینکه برای توسعه این استان از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد، بیان کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی موفق در کشور است که قطعا از ایده‌ها و طرح‌های آن در استان حمایت می شود.

در ابتدای این دیدار اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان این مهم که جهاددانشگاهی در استان کردستان با فاصله زمانی نسبت به سایر استان های دیگر تأسیس شده است، گفت: حوزه فرهنگی، اشتغال،آموزش، پژوهش در جهاددانشگاهی استان کردستان در این مدت فعالیت های مناسبی انجام داده اند که در جهت رشد و پیشرفت در استان تاثیر گذار بوده است.

وی با تأکید بر این مهم که جهاددانشگاهی استان کردستان نیازمند حمایت‌های مسئولان ارشد استان است، افزود: جهاددانشگاهی استان کردستان حرکت های خوبی متناسب با ظرفیت های استان شروع کرده که این مهم به تنهایی انجام پذیر نیست و نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان استان است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی از نیروهای متخصص و کارآمد برخوردار است، یادآور شد: جهاددانشگاهی با ورود به مسئله اشتغال توانست در طرح توسعه مشاغل خانگی در سال گذشته بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ نفر را به بازار اتصال بدهد که این مسئله کمک بزرگی به کاهش بیکاری در استان کردستان کرده است.

انتهای پیام
captcha