زمین موقوفه‌ در اردبیل به احداث ساختمان انتقال خون اختصاص می‌یابد
کد خبر: 3982538
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

زمین موقوفه‌ در اردبیل به احداث ساختمان انتقال خون اختصاص می‌یابد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: محلی مناسب از زمین‌های موقوفه برای احداث ساختمان انتقال خون اردبیل اختصاص داده می‌شود.

رضازاده// زمین موقوفه‌ در اردبیل به احداث ساختمان انتقال خون اختصاص می‌یابدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، 16 تیرماه، در دیدار با مدیرکل انتقال خون استان اردبیل، اظهار کرد: مشارکت خیرین در تجهیز ساختمان انتقال خون استان اردبیل اولویت اساسی بوده و نجات جان بیماران نیازمند به خون بیش از هر مسئله دیگری برای ما حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که تأمین سلامتی مردم را به مجموعه انتقال خون استان مدیون هستیم، بیان کرد: احیاگری در این مجموعه به عنوان اولویت اساسی مطرح بوده که به همین منظور اختصاص محلی مناسب برای احداث ساختمان انتقال خون از املاک موقوفه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، تصریح کرد: تلاش‌های انتقال خون در تأمین خون مورد نیاز مراکز درمانی نیازمند مشارکت خیران برای هزینه‌های تجهیز ساختمان انتقال خون است.

ستوده بیان کرد: امیدواریم با توجه به وجود زمین و ساختمان‌های موقوفه، محلی مناسب در اختیار انتقال خون قرار گیرد تا بتوانیم به نحو مطلوب در خدمت مردم باشیم.

وی اظهار کرد: اهدای خون یک سنت حسنه بوده و یکی از فعالیت‌های اوقاف استان، کمک به رفع نیازهای همنوعان است که بخشی از تجهیزات مورد نیاز انتقال خون توسط خیرین حوزه سلامت انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha