اهدای سند مالکیت ۲ باب مغازه به عتبات عالیات لرستان ‌
کد خبر: 3983672
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

اهدای سند مالکیت ۲ باب مغازه به عتبات عالیات لرستان ‌

فاطمه صیادی، خیّر خرم‌آبادی، سند مالکیت دو باب مغازه تجاری خود را به عتبات عالیات لرستان اهدا کرد.

اهدای سند مالکیت دوباب مغازه به عتبات عالیات لرستان ‌به گزارش ایکنا از لرستان، فاطمه صیادی، خیّر خرم‌آبادی و مادر شهیدان حمیدرضا صیادی پاپی و مجتبی حمیدنیا، سند شش‌دانگ مالکیت دو باب مغازه تجاری به مساحت ۴۲ مترمربع را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اهدا کرد.

فاطمه صیادی با حضور در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: نیت کردم که با اهدا این دو باب مغازه به عتبات عالیات و فروش آن توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات، کل مبلغ فروش در صحن حضرت فاطمه زهرا(ع) در جوار بارگاه امیرالمومنین(ع) در نجف هزینه شود. ‌

وی با بیان اینکه مال دنیا ارزش ندارد و ما هرچه داریم از ائمه اطهار(ع) است، افزود: تاکنون هرچه از خدا و ائمه اطهار(ع) خواسته‌ام، برآورده شده و اکنون تصمیم گرفته‌ام که این مال ناقابل را صرف هزینه ساخت و تکمیل صحن حضرت زهرا(ع) در نجف کنم.

در ادامه اصغر حقی‌پور، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با تقدیر از کار خداپسندانه بانوی نیکوکار لرستانی، گفت: مردم ولایت‌مدار و محب ائمه اطهار (ع) استان با پرداخت نذورات و کمک‌های خود، هر سال بیشتر از سال قبل در ساخت و تکمیل طرح‌ها و صحن‌های حرمین در کشور عراق مشارکت دارند و بانو فاطمه صیادی نمونه‌ای از مردم ولایی استان است.

انتهای پیام
captcha