قرار گرفتن 5 شهر لرستان در وضعیت قرمز کرونایی
کد خبر: 3984132
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

قرار گرفتن 5 شهر لرستان در وضعیت قرمز کرونایی

بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، سلسه، دلفان و بروجرد در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

امروز ارسال شود//// قرار گرفتن 5 شهر لرستان در وضعیت قرمز کروناییبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز، 23 تیرماه در تشریح آخرین وضعیت کرونا در لرستان، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 393 و 616 نمونه تست ارسالی انجام شده است که از این تعداد 389 هزار و 147 نمونه تست جواب داده شده که 125 هزار و 156 نمونه تست مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه تاکنون بر اثر بیماری کروناویروس یک هزار و 948 نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند، افزود: میزان موارد بستری و مشکوک در بیمارستان‌های استان، 445 نفر گزارش شده است و براساس آمار فوق، طی شبانه‌روز گذشته، 347 مورد ابتلای جدید به کروناویروس و دو فوتی در استان گزارش شده است.

قرمز شدن وضعیت کرونایی بروجرد

بر اساس گزارش و جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها در سامانه ماسک، خرم‌آباد، پل‌دختر، سلسه، دلفان و بروجرد در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

کوهدشت، دورود، الیگودرز، ازنا و چگنی نارنجی هستند و رومشگان در وضعیت زرد قرار دارد که در این راستا محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونایی در بروجرد از فردا، 24 تیرماه اعمال می‌شود.

26 تیر؛ آغاز واکسیناسیون کرونا با واکسن ایرانی در لرستان

حمید مخیری، مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان امروز، 23 تیرماه، گفت: با ورود سه هزار و 550 واکسن ایرانی کوو برکت از روز شنبه، 26 تیرماه واکسیناسیون گروه‌های هدف با واکسن ایرانی در لرستان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 171 هزار واکسن کرونا وارد لرستان شده که 141 هزار واکسن تزریق شده است، یادآور شد: حدود 30 هزار واکسن دیگر در حال تزریق به گروه‌های هدف است که هشت هزار آن مربوط به تزریق دُز دوم است.

انتهای پیام
captcha