واکسیناسیون بیش از ۳ هزار نفر در اشنویه
کد خبر: 3985641
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

واکسیناسیون بیش از ۳ هزار نفر در اشنویه

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: از زمان آغاز واکسیناسیون افراد علیه بیماری کرونا تاکنون سه هزار و ۱۷۰ نفر در اشنویه واکسینه شدند.

ارسالی| واکسیناسیون بیش از ۳ هزار نفر علیه بیماری کرونا در اشنویهحسین زرزا، مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه، در گفت‌‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در این شهرستان اظهار کرد: از زمان آغاز واکسیناسیون افراد علیه بیماری کرونا تاکنون سه هزار و ۱۷۰ نفر در اشنویه واکسینه شدند.

وی افزود: از آنجایی که تاکنون واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال در دستور کار بوده است در این راستا دو هزار و ۷۳۵ نفر از این افراد دز اول واکسن کرونا و یک هزار و ۳۵۰ نفر دز دوم کرونا را دریافت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه ادامه داد: در حال حاضر واکسیناسیون در چهار پایگاه این شهرستان از جمله در شهرهای نالوس، نلیوان، آغ‌بلاغ و مرکز تجمعی شهدای غزه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ظرفیت تزریق واکسن کرونا در اشنویه روزانه ۱۰۰ دز است، خاطرنشان کرد: این امکان در اشنویه وجود دارد که حتی روزانه تا ۶۰۰ دز واکسن به افراد تزریق شود.

زرزا عنوان کرد: از همه شهروندانی که بالای ۶۰ سال دارند تقاضا می‌شود برای تزریق واکسن کرونا پس از ثبت‌نام در سامانه سلامت در پایگاه‌های مذکور برای دریافت واکسن کرونا حضور پیدا کنند.

وی گفت: انجام واکسیناسیون کرونا نیازمند فرهنگ‌سازی است، چرا که هنوز تعدادی از افراد نسبت به عوارض ناشی از این واکسن‌ها مشکوک هستند در حالی که واکسن‌های اختصاص یافته در سامانه‌های مربوط وزارت بهداشت ثبت شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

 

 

انتهای پیام
captcha