افزودن ۲ رشته جدید به رشته‌های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد
کد خبر: 3989487
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

افزودن ۲ رشته جدید به رشته‌های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ رشته جدید کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این مرکز آموزشی به مجموع رشته‌های این مرکز اضافه شده است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان با اشاره به اینکه ثبت‌نام مهرماه این مرکز با 9 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی آغاز شده است، اظهار کرد: 2 رشته جدید کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این مرکز آموزشی به مجموع رشته‌های این مرکز اضافه شده است.

وی اظهار کرد: رشته‌های حقوق ثبتی، مدیریت امور اداری، دستیاری حقوقی امور قضایی، برنامه‌سازی کامپیوتر و اینترنت و شبکه‌های گسترده رشته‌های مقطع کاردانی پذیرش مهر ماه هستند.

رئیس جهاددانشگاهی استان با اشاره به رشته‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه برای پذیرش مهرماه، ادامه داد: خدمات حقوقی ثبت و دفاتر اسناد رسمی، مدیریت دفتری، تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات از رشته های مقطع کارشناسی هستند.

رضایی اظهار کرد: جهاددانشگاهی با بهره گیری از سامانه آنلاین آموزشی و اختصاصی امجد کلاس‌های درسی را با بهترین کیفیت و به‌صورت دوطرفه برگزار خواهد کرد.

وی گفت: از شرایط ویژه برای دانشجویان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توان به تشکیل کلاس‌ها خارج از وقت اداری جهت سهولت شرکت در کلاس، تخفیف 20 درصدی دانشجویان جهت ثبت‌نام و شرکت در دوره‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی، پرداخت بیش از نیمی از شهریه به صورت وام صندوق رفاه دانشجویان و امکان تقسیط شهریه اشاره کرد.

رضایی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به‌صورت حضوری و اینترنتی می‌توانند در رشته‌های این مرکز ثبت نام کنند، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام حضوری به آدرس شهرکرد، میرآباد غربی، میدان جهاددانشگاهی، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33380656 و ۳۳380669 تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: زمان ثبت‌نام اینترنتی نیز نیمه دوم مرداد ماه است که از طریق سایت سنجش به نشانی WWW.sanjesh.org  صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha