۴ هزار پایگاه بسیج آذربایجان غربی در اختیار بخش سلامت قرار می‌گیرد
کد خبر: 3991069
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

۴ هزار پایگاه بسیج آذربایجان غربی در اختیار بخش سلامت قرار می‌گیرد

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: برای افزایش سرعت واکسیناسیون در استان چهار هزار پایگاه بسیج در اختیار بخش سلامت قرار می‌گیرد تا واکسیناسیون مردم در این پایگاه‌ها انجام شود.

ارسالی| ۴ هزار پایگاه بسیج آذربایجان غربی در اختیار بخش سلامت قرار می‌گیردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی، روز گذشته ۲۴ مرداد، در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات سپاه برای اجرای این طرح، اظهار کرد: از جمله این اقدامات آماده‌سازی 2 هزار تخت نقاهتگاهی برای استراحت و گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونایی در سطح استان است.

وی افزود: همچنین ۲۰۰ تخت بیمارستانی در ارومیه تجهیز می‌شود که با توجه به تعداد بالای بیماران کرونایی بتوان افراد بیشتری را در بیمارستان‌ها مورد پذیرش قرار داد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: برای افزایش سرعت واکسیناسیون در استان 4هزار پایگاه بسیج در اختیار بخش سلامت قرار می‌گیرد تا واکسیناسیون مردم در این پایگاه‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: همچنین از جمله دیگر اقدامات سپاه همکاری برای بیماریابی افراد کرونایی است تا با پیشگیری از ابتلای بیشتر افراد بتوان از شیوع گسترده کرونا در استان جلوگیری کرد.

شهسواری ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر اقدامات برای حمایت از افراد آسیب‌دیده از کرونا است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی با اشاره به شهادت ۱۶ نفر از پاسداران استان در راه دفاع از سلامت، گفت: سپاه تا مهار کرونا در جبهه خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم بوده و در این راه از هیچ کاری فروگذاری نخواهد کرد.

 

 

انتهای پیام
captcha