تزریق بیش از ۱۱ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی
کد خبر: 3991462
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

تزریق بیش از ۱۱ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ هزار و ۵۸۰ دز واکسن در سطح استان تزریق شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

ارسالی| تزریق بیش از ۱۱ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربیعلی‌احمد آقاپور، رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی در ارتباط با آخرین آمار واکسیناسیون در استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ هزار و ۵۸۰ دز واکسن در سطح استان تزریق شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در مجموع از ابتدای مرداد تا به امروز بدون احتساب آمار ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۷ هزار و ۶۸۲ دز در آذربایجان غربی تزریق شده است.

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر افراد متولد سال ۱۳۵۰ و قبل از آن می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت نسبت به تزریق واکسن کرونا ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، یک هزار و ۴۷۰ نفر به کرونا مبتلا که از این تعداد ۳۳۰ نفر در مراکز درمانی سطح استان بستری شده‌اند.

آقاپور خاطرنشان کرد: در مجموع یک هزار و ۶۰۲ نفر در بیمارستان‌های سطح استان در حال حاضر به دلیل ابتلا به کرونا بستری هستند.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱۲ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خویش را از دست داده‌اند که با این احتساب در مجموع پنج هزار و ۱۱۷ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha