تزریق ۷۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی
کد خبر: 3991920
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

تزریق ۷۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: از ابتدای واکسیناسیون تاکنون ۶۹۸ هزار و ۴۰۳ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده و انجام واکسیناسیون در روزهای تعطیل و غیرتعطیل همچنان ادامه دارد.

ارسالی| تزریق ۷۰۰ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربیعلی‌احمد آقاپور، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ هزار و ۵۳۹ دُز واکسن کرونا در سطح استان تزریق شده که نشان‌دهنده افزایش سرعت روند واکسیناسیون در آذربایجان غربی است.

وی افزود: از ابتدای واکسیناسیون تاکنون ۶۹۸ هزار و ۴۰۳ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده و انجام واکسیناسیون در روزهای تعطیل و غیرتعطیل همچنان ادامه دارد.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر تزریق واکسیناسیون برای افراد بالای ۵۰ سال انجام می‌شود و همراه با آن واکسیناسیون برخی گروه‌ها از جمله خبرنگاران، فرهنگیان، رانندگان اتوبوس‌های شهری، تاکسی‌ها و رانندگان ریلی نیز در حال انجام است.

وی بیان کرد: در حال حاضر روند ابتلا و فوتی‌های کرونا در استان نیز سرعت پیدا کرده و ظرفیت کادر درمان بیمارستان‌ها به حد نهایی رسیده است.

آقاپور در پایان تصریح کرد: در این میان تنها راه مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات بوده چرا که تا مهار کرونا تنها راه پیشگیری این راه است.

انتهای پیام
captcha