تزریق ۷۱۵ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی
کد خبر: 3992409
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲

تزریق ۷۱۵ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۶ هزار و ۸۸۶ دز واکسن کرونا در سطح استان طی ۲۴ ساعت گذشته تزریق شده که با احتساب این تعداد، ۷۱۴ هزار و ۶۵۲ دز واکسن از ابتدای آغاز واکسیناسیون تاکنون در آذربایجان غربی تزریق شده است.

ارسالی|تزریق ۷۱۵ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رسول انتظارمهدی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، ۳۱ مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سطح استان، ۳۷ مرکز واکسیناسیون کرونا فعال و همه‌روزه آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی افزود: از این تعداد، بیشترین مرکز واکسیناسیون با ۱۲ مورد در ارومیه و پس از آن، شهرستان‌های مهاباد، سلماس و میاندوآب با سه مورد، بیشترین تعداد مرکز واکسیناسیون را در استان دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در شهرستان‌های خوی، بوکان و نقده نیز ۲ مرکز و در شهرستان‌های اشنویه، پلدشت، پیرانشهر، تکاب، چالدران، سردشت، شاهین دژ، شوط، ماکو و چایپاره نیز در هر کدام یک مرکز فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: در سطح استان در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ هزار و ۸۸۶ دز واکسن کرونا تزریق شده که با احتساب این تعداد، ۷۱۴ هزار و ۶۵۲ دز واکسن از ابتدای آغاز واکسیناسیون تاکنون در آذربایجان غربی تزریق شده است.

یادآور می‌شود، سالن شقایق، مراکز رازی، حضرت‌پور، المهدی، ساوالان، شهرداری، هلال احمر، تدبیر، درمانگاه امام علی(ع)، دانشگاه ارومیه، سالن ورزشی شهیدان آهندوست و یک مرکز واکسیناسیون خودرویی در کنار خیابان ورزش از جمله مراکز واکسیناسیون کرونا در ارومیه هستند.

انتهای پیام
captcha