اتمام فاز اول واکسیناسیون فرهنگیان در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3993443
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

اتمام فاز اول واکسیناسیون فرهنگیان در آذربایجان‌غربی

معاون تربیت بدنی وسلامت و دبیر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، گفت: فاز اول واکسیناسیون فرهنگیان استان که در ۹ مرداد ماه امسال شروع شده بود، با پوشش ۹۵ درصدی به پایان رسید.

ارسالی امروز ا اتمام فاز اول واکسیناسیون فرهنگیان آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رضا میدان‌روز، معاون تربیت بدنی وسلامت و دبیر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، 6 شهریور ماه، در جلسه هماهنگی مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان در ارومیه افزود: ۳۷ هزار و ۴۵۲ نفر از فرهنگیان اعم از نیروهای رسمی، حق‌التدریس، دانشجو معلم، سرباز معلم، نیروهای کانون پرورش فکری، نهضت سواد آموزی و نیروهای اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در این طرح واکسینه شدند.

وی افزود: علاوه بر فرهنگیان، مقرر شده که شاغلان مهدهای کودک، مربیان پیش دبستانی‌ها و رانندگان سرویس مدارس نیز با نوبت دهی واکسینه شوند تا گامی در جهت کنترل بیماری برداشته شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، تصریح کرد:۱۲ پایگاه تجمیعی از روز دوشنبه هشتم شهریور ماه در سراسر استان برای اجرای فاز دوم واکسیناسیون طبق زمانبندی انجام شده آماده شده و فرهنگیانی که واکسینه شده‌اند با در دست داشتن کارت واکسن مرحله اول می‌توانند واکسن مرحله دوم خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: طبق اعلام علوم پزشکی استان آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی عملکرد مطلوبی در واکسیناسیون داشت و تلاش می‌شود تا آغاز سال تحصیلی جدید روند واکسیناسیون فرهنگیان استان به اتمام برسد.

میدان‌روز در پایان بیان کرد: آذربایجان‌غربی دارای ۳۷ هزار فرهنگی است که در پنج هزار مدرسه مشغول تدریس هستند و تلاش می‌شود تمامی آن‌ها در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند.

 

انتهای پیام
captcha