مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان کردستان آغاز شد
کد خبر: 3993448
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان کردستان آغاز شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از اجرای مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان کردستان از امروز، ششم شهریورماه در سطح استان خبر داد.

افشین خوش‌گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: تزریق دُز دوم واکسن فرهنگیان در مراکز تخصصی آموزش‌و‌پرورش در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان از امروز، ششم شهریورماه آغاز و تا 22 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا فرهنگیانی که در مرحله اول اقدام به تزریق واکسن کرده‌اند، در مرحله دوم نیز بر اساس تاریخ قید شده در برگه‌های اعلامی، دُز دوم واکسن را دریافت خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه 16 مرکز آموزشگاهی برای تزریق واکسن کرونا به فرهنگیان در مرحله دوم تعیین شده است، بیان کرد: قبل از بازگشایی مدارس، فرهنگیان برای آغاز سال تحصیلی جدید دُز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان تعداد 17 مرکز تخصصی برای تزریق واکسن تعیین شده بود، یادآور شد: در مرحله اول 19 هزار و 107 نفر از همکاران فرهنگی دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند که معادل 85 درصد از جمعیت فرهنگیان استان است.

انتهای پیام
captcha