شایسته‌سالاری و ارزش مسئولان به خدمت‌گزاری است
کد خبر: 3994807
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

شایسته‌سالاری و ارزش مسئولان به خدمت‌گزاری است

امام جمعه سنندج بر تأکید بر جدیت دولت در رسیدن به توسعه علمی و رونق اقتصادی در بخش‌های مختلف بیان کرد: شایسته‌سالاری و ارزش مسئولان به خدمت‌گزاری است نه پشت میزنشینی، که این مهم رضایت خداوند و مردم را به دنبال دارد.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 12 شهریورماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه سنندج ضمن تسلیت جان باختن ۱۶ نفر از هموطنانمان در حادثه رانندگی روز گذشته روستای پالنگان، اظهار کرد: در این حادثه کمک‌های امدادی نیروهای اورژانس، پلیس و دیگر دستگاه‌های امدادی قابل تقدیر بوده است.

وی به آغاز سفرهای رئیس‌جمهور به استان‌ها اشاره کرد و افزود: حضور رئیس جمهور در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان و دیدار بدون واسطه با اقشار حاشیه‌نشین، نشان از غمخواری و توجه وی به مردم دارد.

امام جمعه سنندج با تأکید بر جدیت دولت در رسیدن به توسعه علمی و رونق اقتصادی در بخش‌های مختلف بیان کرد: شایسته‌سالاری و ارزش مسئولان به خدمت‌گزاری است نه پشت میز نشینی، که این مهم رضایت خداوند و مردم را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط موجود، مشکلات اقتصادی و گرانی از ویروس کرونا خطرناکتر است، افزود: در این راستا دولت و مسئولان باید با عمل به وعده‌های خود مبنی بر تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی امید را به جامعه بازگرداند.

رستمی با بیان اینکه مشکلات معیشتی زندگی را برای اقشار ضعیف جامعه دشوار کرده است، یادآور شد: با توجه به بیانات رهبری، فلسفه وجود مسئولان، خدمت به مردم است، لذا دستور رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب بوده و دولت سیزدهم باید با تمام توان برای خدمت‌گزاری به ملت قدم بردارد.

انتهای پیام
captcha