تمدید مهلت ارسال آثار به «جایزه ادبی یوسف» تا پایان مهرماه
کد خبر: 4001659
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

تمدید مهلت ارسال آثار به «جایزه ادبی یوسف» تا پایان مهرماه

معاون ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌وبختیاری از تمدید مهلت ارسال آثار به دهمین دوره «جایزه ادبی یوسف» خبر داد.

سرهنگ حسین گودرزی، معاون ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، بااشاره به انتشار فراخوان مرحله استانی دهمین دوره «جایزه ادبی یوسف» در چهارمحال و بختیاری از ابتدای شهریورماه، اظهار کرد: طبق اعلام قبلی، مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور اعلام شده بود که این تاریخ تمدید شد و افراد علاقه‌مند می‌توانند تا پایان مهرماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی در خصوص اهداف برگزاری جشنواره ادبی یوسف، بیان کرد: از اهداف این جشنواره تولید آثار فاخر ادبی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در حوزه‌ اندیشه‌های داستانی برای رسیدن به اهداف آرمان‌های انقلاب اسلامی است. شناسایی و پرورش نویسندگان جوان و علاقه‌مند در حوزه‌ ادبیات داستانی دفاع مقدس و مقاومت نیز از دیگر اهداف برپایی این رویداد ادبی است.

گودرزی با اشاره به موضوعات دهمین دوره «جایزه ادبی یوسف»، گفت: این جشنواره در دو بخش «بزرگسال و نوجوان» و «بخش ویژه» برگزار می‌شود که در بخش «بزرگسال و نوجوان» موضوع اصلی داستان دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و در بخش ویژه نیز موضوع اصلی داستان ارسالی، مقطعی برجسته از زندگی یکی از شهدای شاخص استان چهارمحال و بختیاری است.

وی با بیان اینکه پس از داوری در مرحله استانی، به آثار برتر جوایزی تعلق می‌گیرد و این آثار به مرحله ملی ارسال خواهند شد، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مهرماه سال جاری به دبیرخانه این رویداد ادبی واقع در شهرکرد، بلوار آیت‌الله طالقانی، خیابان سعادت، کوچه ۳، پلاک ۱، صندوق پسـتی: ۵۹۸-۸۸۱۵۴ تحویل دهند و یا به آدرس ایمیل bonyaddefa.chb@gmail.com ارسال کنند؛ این افراد همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۲۲۲۶۱۶۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha