کتاب «عقیق ناب» رونمایی شد
کد خبر: 4005036
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۴

کتاب «عقیق ناب» رونمایی شد

کتاب «عقیق ناب» پرتوی از فعالیت‌های یکصد ساله مفاخر قرآنی اراک به قلم ابوطالب شهسواری، پیشکسوت و چهره قرآنی کشوری روز گذشته ۲۲ مهرماه رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، کتاب «عقیق ناب» پرتوی از فعالیت‌های یکصد ساله مفاخر قرآنی اراک به قلم ابوطالب شهسواری، پیشکسوت و چهره قرآنی کشوری عصر پنج‌شنبه، 22 مهرماه با حضور علیرضا حاج علی‌بیگی، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از جامعه قرآنی رونمایی شد.

براساس این گزارش، کتاب عقیق ناب توسط انتشارات قلم‌سرا، صفحه‌آرایی داود ساریخانی و طراحی جلد علی شهسواری در 500 نسخه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فرهنگی و هنری استان به چاپ رسیده است.

این کتاب شامل پیشگفتار، معرفی شخصیت‌های مهم قرآنی شهر همچون مرحوم حسن نهرمیانی و مرحوم ذبیح‌الله شهاب است. در بخش دیگر از کتاب نگاهی به اساتید پیشکسوت قرآنی همچون مشیری، نشیبا، اسکندری، کرمی، صابری‌نسب شده است.

بخش ویژه، بانوان، ارائه گزارش عملکرد مجمع قرآنیان اراک، مؤسسات فعال قرآنی، مساجد فعال در حوزه قرآن، نگاه به چهره‌های برتر، تصاویر چهره‌های قرآنی، مسابقات قرآن اوقاف از دیگر بخش‌هایی است که به آن توجه شده است.

انتهای پیام
captcha