تزریق بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در بوشهر
کد خبر: 4009658
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

تزریق بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در بوشهر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جلسه ستاد مبارزه با کرونا، از تزریق یک میلیون و دویست دز واکسن کرونا در بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون به ۷۱۰ هزار نفر واکسن کرونا تزریق‌شده که ۴۵۰ هزار نفر هر دو نوبت را دریافت کرده‌اند.

عبدالمحمد خواجه‌ئیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز گذشته 9 آبان‌ماه در نشست مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر با اشاره به وضعیت تزریق واکسن در استان گفت: تاکنون به ۷۱۰ هزار نفر واکسن کرونا تزریق‌شده است. ۴۵۰ هزار نفر هر دو نوبت دریافت کرده‌اند که مجموعاً یک میلیون و ۲۰۰ دز واکسن کرونا نیز در استان بوشهر تزریق شده است و مراکز واکسیناسیون نیز همچنان در نقاط مختلف استان بوشهر فعال هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پوشش جمعیت تزریق واکسن کرونا در استان بوشهر را ۵۲ درصد دانست و تصریح کرد: واحدهای سیار و تیم تزریق واکسن کرونا در قالب طرح خانه به خانه نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

خواجه‌ئیان با بیان اینکه یک واحد سیار واکسیناسیون در مرکز بازار بوشهر مستقر خواهد شد، افزود: تزریق واکسن کرونا به کسبه مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا با همکاری اتاق اصناف از فردا یک واحد سیار واکسیناسیون در مرکز بازار بوشهر مستقر می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: کسبه و بازاریان که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام
captcha