برنامه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4011229
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

برنامه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن

براساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی معاونت مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، داوری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم از روز 16 آبان‌ماه شروع شده و تا 22 همین ماه ادامه دارد.

مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز 16 آبان‌ماه آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه این مسابقات از روز یکشنبه 16 آبان‌ماه در بخش بانوان و به صورت همزمان با آقایان در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده و تا روز 22 همین ماه ادامه دارد.

براساس این گزارش، در بخش بانوان، مسابقات با داوری رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در روز شنبه 16 آبان‌ماه آغاز می‌شود و در روز 17 آبان‌ماه نیز شاهد داوری فایل‌های تصویری دریافت شده در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم خواهیم بود.

روز سه‌شنبه 18 آبان‌ماه نیز رقابت‌ها در رشته حفظ کل قرآن کریم ادامه می‌یابد و داوری این رشته تا بعدازظهر روز 19 آبان‌ماه ادامه دارد.

در بخش آقایان نیز مسابقات در رشته قرائت تحقیق طی روزهای 16 و 17 آبان‌ماه برگزار می‌شود. روزهای هجدهم تا ظهر روز نوزدهم آبان‌ماه نیز داوری رشته‌های قرائت ترتیل و اذان صورت می‌گیرد. از بعدازظهر روز 19 آبان تا 21 آبان نیز فایل‌های تصویری رشته حفظ کل قرآن کریم داوری می‌شود. همچنین داوری در رشته حفظ 20 جزء در بخش آقایان نیز روز 22 آبان‌ماه انجام خواهد شد.

داوری این مسابقات در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور 73 داور از استان‌های مختلف صورت می‌گیرد. برگزیدگان این مسابقات به فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که اواخر آذرماه برگزار می‌شود راه می‌یابند.

یادآور می‌شود، مرحله ضبط اجرای این مسابقات طی روزهای 25 و 26 مهرماه در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha