پایان رقابت‌های دعاخوانی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4010209
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

پایان رقابت‌های دعاخوانی در مسابقات سراسری قرآن

بخش داوری رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه که اولین مرحله این مسابقات است، بعدازظهر امروز پایان می‌یابد. برگزیدگان به مرحله فینال که اواخر آذرماه برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

داوری رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش خبرنگار ایکنا، مرحله داوری رشته‌های دعاخوانی از مجموعه رشته‌های چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از هشتم آبان‌ماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده بود، امروز دوازدهم آبان‌ماه پایان می‌یابد.

مسابقات رشته دعاخوانی از جمله رشته‌های این دوره از مسابقات است که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. در مرحله استانی که به صورت متمرکز و کشوری داوری می‌شود، شرکت‌کنندگان ابتدا در شهریورماه همزمان با برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های قرائت و حفظ،‌ در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های محل سکونت خود مستقر شده و به ضبط اجرای خود پرداخته‌اند.

پس از آن فایل‌های تصویری ضبط شده به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ارسال شده تا با حضور داوران در این مرکز، به صورت متمرکز بررسی شود. نفرات برگزیده این مرحله از مسابقات به فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن که اواخر آذرماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند. رشته تواشیح صرفاً در بخش آقایان برپا می‌شود.

داوری این مرحله از مسابقات از هشتم آبان‌ماه در دو گروه بانوان و آقایان و با حضور تیم داوری 11 نفره آغاز شد، رقابت‌های بخش بانوان روز گذشته یازدهم آبان‌ماه پایان یافت و مسابقات بخش آقایان نیز امروز پایان می‌یابد.

نفرات برگزیده این مرحله به فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن که اواخر آذرماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha