تمدید مهلت ثبت‌نام و تغییر زمان‌بندی جشنواره قرآن علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4012619
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۴

تمدید مهلت ثبت‌نام و تغییر زمان‌بندی جشنواره قرآن علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاهیان علوم پزشکی تا ۳۰ آبان‌ماه، گفت: این تمدید باعث جابجایی زمان‌بندی مرحله مقدماتی بخش‌های آوایی و معارفی شده است.

پوستر جشنواره قرآن هدهد

مریم امیدی، رئیس اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در بیست‌وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد از ابتدای مهرماه آغاز شده است، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام برای حضور در بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت تا ۳۰ آبان‌ تمدید شده است، لذا دانشگاهیان علوم پزشکی استان اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان قرآنی تا پایان آبان‌ماه فرصت دارند که در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

امیدی با ذکر اینکه زمان قبلی برای آخرین مهلت ثبت‌نام پس از یک بار تمدید، ۱۵ آبان‌ماه اعلام شده بود، افزود: بر اساس اعلام وزارتخانه، تمدید ثبت‌نام در جشنواره باعث تغییر در برنامه زمانی برخی بخش‌ها و مراحل جشنواره نیز شده است. بر این اساس‌، تا قبل از تمدید زمان ثبت نام، مقرر شده بود که مرحله دانشگاهیِ بخش آوایی در هفته قرآن و دانشگاه (۱۸ تا ۲۴ آبان‌) برگزار شود اما با توجه به ادامه داشتن ثبت‌نام تا پایان آبان، عملاً امکان برگزاری مرحله دانشگاهی در بازه زمانی در نظر گرفته شده وجود ندارد، لذا مرحله دانشگاهی بخش آوایی جشنواره که اولین مرحله مسابقات نیز هست طی بازه زمانی ۱۰ تا ۲۰ آذر برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین تا قبل از تمدید زمان ثبت‌نام مقرر شده بود که آزمون‌های بخش معارفی روز نهم آذر برگزار شود اما با توجه به تغییرات ایجاد شده، زمان برگزاری بخش معارفی نیز به روز یکشنبه ۲۳ آذر موکول شده است. با اینحال، تغییرات زمانی تنها به دو بخش آوایی و معارفی محدود شده و سایر بخش‌ها (ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری) هیچ تغییر زمانی پیدا نکرده و همچنان ۱۵ دی‌ آخرین مهلت ارسال اثر خواهد بود.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: جشنواره بیست‌وششم در بخش‌‌های آوایی، ادبی، پژوهشی، هنری، فناوری فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای، و معارف اسلامی برگزار می‌شود، لذا از قرآنیان دانشگاه دعوت می‌شود تا تاریخ ۳۱ مهرماه با مراجعه به نشانی اینترنتی https://quran.behdasht.gov.ir/login مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور جهت شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

امیدی گفت: در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت در استان، در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال‌وبختیاری ثبت‌نام کرده بودند و از این تعداد، ۸۰۰ نفر در بخش‌ها و رشته‌های گوناگون مسابقات شرکت کردند که ۲۹ نفر برگزیده رشته‌های گوناگون طی دو روز در مرحله کشوری این مسابقات حضور داشتند و در نهایت، 15 نفر حائز عناوین برگزیده شدند.

انتهای پیام
captcha