آمار مبتلایان به کرونا در لرستان از مرز ۱۹۴ هزار نفر گذشت
کد خبر: 4012802
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان از مرز ۱۹۴ هزار نفر گذشت

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه با فوت دو بیمار کرونایی آمار قربانیان کرونا در این استان به دو هزار و ۶۲۲ نفر رسید، گفت: مجموع مبتلایان کرونایی در استان به ۱۹۴ هزار و ۲۲ نفر افزایش یافته است.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ۲۲ آبان‌ماه در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته با فوت دو بیمار کرونایی در استان، تعداد فوتی‌های کرونایی لرستان به دو هزار و ۶۲۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه در این مدت با شناسایی ۱۶۳ بیمار مبتلا به کرونا، مجموع مبتلایان کرونایی در استان به ۱۹۴ هزار و ۲۲ نفر افزایش یافته است، افزود: هم‌اکنون ۳۶۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های لرستان بستری هستند.

خروج پلدختر از وضعیت قرمز کرونایی

براساس اعلام سامانه ماسک با خروج شهرستان پلدختر از وضعیت قرمز در حال حاضر هیچ ‎یک از 11 شهرستان لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند.

در حال حاضر خرم‌آباد، الیگودرز، سلسله و پلدختر در وضعیت نارنجی و بروجرد، کوهدشت، دورود، دلفان، ازنا، چگنی و رومشکان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha