برگزاری «چهارشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
کد خبر: 4014030
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

برگزاری «چهارشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری «چهارشنبه‌های قرآنی» به منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد.

 محمد عبدالملکی مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد عبدالملکی، مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان، امروز، 26 آبان‌ماه در نشست هم‌اندیشی با مسئول مرکز قرآن وعترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: به منظور اجرایی شدن فعالیت‌های قرآنی دانشگاه از طرح و ایده‌های کانون قرآن و عترت حمایت خواهد شد.

وی به برنامه‌های مصوب شده شورای قرآن به منظور ترویج و ترغیب برنامه‌های قرآنی مرکز قرآن و عترت افزود: «چهارشنبه‌های قرآنی» به منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان به سایر برنامه‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی اشاره و بیان کرد: مسابقات خوشنویسی، عکاسی و برنامه‌های مختلف با محوریت قرآنی در طول سال تحصیلی جاری در دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور اجرایی شدن ایده‌های مطرح شده در کانون قرآن و عترت دانشگاه جلسات هفتگی و ماهیانه برگزار می‌شود، افزود: همچنین پوسترهای متنوعی مزین به آیات قرآنی در سطح دانشکده‌ها در قالب ایستگاه فرهنگی توزیع می‌شود.

محمد ایرج باقری ساوه، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: احیای مجدد کانون قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه نقطه پیشرفت در آموزه‌های دینی و قرآنی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف مرکز قرآن و عترت ارتقای فرهنگ قرآنی بین دانشجویان است، افزود: امسال شاهد حضور چشمگیر دانشجویان در جشنواره قرآنی هدهد هستیم.

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان به نحوه جذب علاقمندان برنامه‌های قرآنی به کانون قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه‌گریزی زد و بیان کرد: یک گروه قرآنی دانشگاه‌ علوم پزشکی کردستان در بستر اینستاگرام راه‌اندازی می‌شود و از این طریق با همکاری دبیر و اعضای کانون، ایده‌های آنان در زمینه‌های قرآنی مطرح می‌شود.

وی در پایان به اهمیت برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های قرآنی در سطح دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی محفل انس با قرآن در سطح دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha