آمار قربانیان کرونا در لرستان به ۲۶۴۱ نفر رسید
کد خبر: 4015612
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

آمار قربانیان کرونا در لرستان به ۲۶۴۱ نفر رسید

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به فوت دو بیمار کرونایی طی شبانه‌روز گذشته در این استان، گفت: آمار قربانیان کرونا در لرستان به دو هزار و ۶۴۱ نفر رسید.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز، دوم آذرماه در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته با فوت دو بیمار کرونایی در استان، تعداد فوتی‌های کرونایی لرستان به دو هزار و ۶۴۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر و چگنی در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، افزود: در این مدت با شناسایی ۹۵ بیمار مبتلا به کرونا، مجموع مبتلایان کرونایی در استان به ۱۹۵ هزار و ۱۵۷ نفر افزایش یافته است و در حال حاضر ۲۳۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های لرستان بستری هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و با بیان اینکه ۷۴ درصد مدارس لرستان شرایط بازگشایی در شرایط کرونایی را ندارند و ۱۵ درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم یک مدرسه بعد از بازگشایی کرونا مثبت شدند، ادامه داد: هزار و ۴۶۷ معلم در لرستان هنوز واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند که از این تعداد ۴۱۸ نفر در کوهدشت، ۲۵۲ نفر در خرم‌آباد و بقیه در سایر شهرستان‌ها سکونت دارند.

یادآور می‌شود، ۳۴۰ هزار دانش‌آموز لرستانی در چهار هزار و ۵۰۰ مدرسه بعد از دو سال دوری از آموزش حضوری از اول آذرماه در مدارس حاضر شدند.

انتهای پیام
captcha