جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد آغاز شد
کد خبر: 4020707
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۵
با حضور ۵۲۰۰ نفر؛

جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد آغاز شد

رئیس اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از آغاز مرحله دانشگاهی بیست‌وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی استان خبر داد.

جشنواره قرآن و عترت ع دانشگاه علوم پزشکی

مریم امیدی، رئیس اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به آغاز مرحله دانشگاهی بیست‌وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: این جشنواره در بخش آوایی در روز یکشنبه ۲۱ آذرماه به‌صورت مجازی و حضوری برگزار شد و امروز ۲۳ آذرماه در بخش معارفی و در بستر فضای مجازی پیگیری می‌شود.

امیدی ادامه داد: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین تا ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های، ادبی، پژوهشی، هنری، فناوری فضای مجازی و تولیدات رسانه‌ای در سامانه جشنواره به نشانی https://quran.behdasht.gov.ir/login بارگذاری کنند.

رئیس اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: در مجموع ۵۲۰۰ نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در جشنواره امسال ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۴۷۸۰ نفر در بخش معارفی حضور دارند و امروز ظهر با ورود به سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به نشانی skums.nahad.ir در آزمون رشته ثبت‌نامی خود شرکت می‌کنند.

در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت در استان، در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال‌وبختیاری ثبت‌نام کرده بودند و از این تعداد، ۸۰۰ نفر در بخش‌ها و رشته‌های گوناگون مسابقات شرکت کردند که ۲۹ نفر برگزیده رشته‌های گوناگون طی دو روز در مرحله کشوری این مسابقات حضور داشتند و در نهایت، ۱۵ نفر حائز عناوین برگزیده شدند.

انتهای پیام
captcha