امشب؛‌ آخرین مهلت شرکت در مسابقه مدهامتان
کد خبر: 4022489
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

امشب؛‌ آخرین مهلت شرکت در مسابقه مدهامتان

آخرین مهلت شرکت در مسابقه قرآنی مدهامتان سی ام آذرماه بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه بچه‌های مسجد در این مسابقه شرکت کنند.

به گزارش ایکنا، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رشته مفاهیم و جزء ۳۰ این مسابقه طی هفته اخیر از طریق سامانه اینترنتی برگزار شده و علاقه‌مندان دیگر رشته‌های یاد شده در فرصت باقیمانده می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

این دوره از مسابقات در رشته مفاهیم ویژه آقایان و بانوان در گروه سنی ۷ تا ۳۰ سال، مکبری ویژه آقایان در گروه سنی زیر ۷ سال و ۷ تا ۱۶ سال و رشته حفظ جزء۳۰ ویژه آقایان و بانوان در گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود.

جلسات سنتی قرآن‌ (قاریان و مربیان قرآن) و استعدادیابی کودکان زیر ۷ سال از بخش‌های ویژه این سری از این مسابقات است‌. استعدادیابی شامل گروه سنی زیر۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال آقایان و گروه سنی ۱۷ تا ۳۰ سال بانوان است.

افرادی که رتبه اول تا سوم مسابقات مدهامتان دوره گذشته (سیزدهم و چهاردهم) را کسب کرده‌اند یا در مسابقات سازمان اوقاف در دو دوره گذشته رتبه اول تا پنجم ملی و بین المللی را کسب کرده‌اند، اجازه شرکت ندارند.

‌آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار ‌تا ۳۰ آذرماه اعلام شده است. این دوره از مسابقات نیز مانند گذشته در بخش‌های کانونی، شهرستانی و استانی برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم هر بخش در مرحله شهرستانی به مرحله استانی این سری از مسابقات راه پیدا می‌کنند.
 
افرادی که غیر عضو کانون‌های مساجد بوده و می‌خواهند در این دوره شرکت کنند، می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد، ابتدا از بخش ثبت نام، مشخصات خود را ثبت کرده و در مرحله بعد با رمز دریافتی در گوشی موبایل خود، از بخش ورود به سامانه بچه‌های مسجد یکی از کانون‌های خود را برای عضویت انتخاب کنند و همچنین بعد از تایید عضویت وی توسط مدیرمسئول کانون، فرد می‌تواند با رمز خود به پروفایل شخصی وارد شده و از قسمت فعالیت‌های من در این مسابقه شرکت کند.

بخش ویژه مسابقات مدهامتان در دوره پانزدهم در دو محور جلسات سنتی قرآن و استعدادیابی است که گزارش این برنامه در رواق نور در سامانه بچه‌های مساجد ارسال می‌شود. نفرات برتر این مسابقات دی‌ماه سال جاری مشخص و در مرحله کشوری مسابقات که اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha