اعلام نتایج اولیه مسابقات سراسری قرآن کریم در سه رشته
کد خبر: 4022965
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

اعلام نتایج اولیه مسابقات سراسری قرآن کریم در سه رشته

نتایج اولیه رتبه‌بندی نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات تا روز سوم در رشته قرائت، ترتیل و همخوانی و همسرایی مشخص شد.

به گزارش ایکنا، چهل و چهارمین مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز قرآن، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و اذان از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه در حال برگزاری است.

نوبت سومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم شب گذشته از ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با اولین شب زمستان همراه بود که همچون شب‌های گذشته تا حدود ساعت ۲۳ ادامه پیدا کرد. 

در پایان این شب نتایج اولیه رتبه‌بندی نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات تا روز سوم در رشته قرائت، ترتیل و همخوانی و همسرایی مشخص شد. بر این اساس در رشته ترتیل محمدجواد جابری با کسب 87.6 امتیاز، محمدحسین حدادزاده از یزد با کسب 85.98 و محمد پورسینا از اصفهان با کسب 85.6 امتیاز نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

همچنین در رشته قرائت تحقیق مسعود نوری از تهران با کسب امتیاز 86.54، محمدحسن موحدی از تهران با کسب امتیاز 85.78 و حمید حق‎طلب با 84.94 امتیاز تا امروز به ترتیب نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در رشته همخوانی و همسرایی گروه مسک اصفهان با کسب 80.91 امتیاز، گروه بشری آذربایجان شرقی با کسب 80.42 امتیاز و گروه اسرا مازندران با دریافت 80.29 امتیاز تا روز سوم رتبه بندی اول تا سوم را از آن خود کرده‌اند.

یادآور می‌شود این نتایج تا سومین روز برگزاری مسابقات است و تا روز پایانی ممکن است تغییر پیدا کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha