اجرای طرح مجازی «دوشنبه‌ها با نهج‌البلاغه» در لرستان
کد خبر: 4027504
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

اجرای طرح مجازی «دوشنبه‌ها با نهج‌البلاغه» در لرستان

معاونت فرهنگی و تبلیغی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران لرستان به اجرای طرح «دوشنبه‌ها با نهج‌البلاغه» ویژه مجموعه تحت پوشش حوزه‌های علمیه خواهران استان لرستان اقدام کرده است.

نهج‌البلاغهبه گزارش ایکنا از لرستان، معاونت فرهنگی و تبلیغی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران لرستان به اجرای طرح مجازی «دوشنبه‌ها با نهج‌البلاغه» ویژه مجموعه تحت پوشش حوزه‌های علمیه خواهران استان لرستان اقدام کرده است.

در این برنامه هر هفته روزهای دوشنبه یکی از حکمت‌های نهج‌البلاغه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین لشنی، از مدرسان حوزه علمیه در گروه مجازی حفاظ نهج‌البلاغه خواهران طلبه لرستان در بستر فضای ایتا شرح و تفسیر می‎شود.

همچنین در طرح تربیت حافظ نهج‌البلاغه که به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان ویژه خواهران طلبه و مبلغه مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان پس از موفقیت در این طرح، گواهینامه حفظ نهج‌البلاغه دریافت خواهند کرد.

خواهران طلبه و مبلغه مدارس علمیه خواهران استان لرستان می‌توانند برای شرکت در این طرح به لینک https://eitaa.com/joinchat/158204037Cd356dc6e86 مراجعه کنند.

آزمون شفاهی و کتبی مرحله سوم حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه شامل حکمت یک تا ۴۰ ویژه شرکت‌کنندگان جدیدالورود و حکمت‌های یک تا ۱۵۰ ویژه سایر طلاب نیمه اول بهمن‌ماه امسال برگزار می‎شود و از برگزیدگان این مرحله با اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha