ضرورت اقدامات عملی برای تأثیرگذاری نظارت‌های کرونایی
کد خبر: 4038975
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

ضرورت اقدامات عملی برای تأثیرگذاری نظارت‌های کرونایی

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه تذکر به تنهایی نمی‌تواند از انجام تخلف جلوگیری کند، گفت: باید با متخلفانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، برخورد شود، همچنین برای تأثیرگذار بودن نظارت‌ها نیازمند اقدامات عملی هستیم.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار‌، هفتم اسفندماه در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه آمار فوتی‌های کرونایی به‌علت ورود سویه اُمیکرون در استان بالا رفته است، اظهار کرد: باید نظارت‌های کرونایی در مکان‌های پرتردد، صنوف، مراکز آموزشی و غیره تشدید شود.

حیدری افزود: باید صنوف مختلف توسط تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان مرکز بهداشت، فرمانداری، شهرداری و استانداری مورد نظارت قرار بگیرند، اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین این قشر ضعیف است، باید برای رفع مشکل برنامه‌ زمانبندی تعیین شود، اگر صنوف بعد از تذکر پروتکل‌ها را رعایت نکنند با آن‌ها مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تذکر به تنهایی نمی‌تواند از انجام تخلف جلوگیری کند، بیان کرد: باید با متخلفانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، برخورد شود، همچنین برای تأثیرگذار بودن نظارت‌ها نیازمند اقدامات عملی هستیم.

حیدری با تأکید بر اینکه افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد: اگر تجهیزات بیمارستان‌های استان نیازمند ارتقا است، باید هرچه سریعتر این مسئله مورد توجه قرار بگیرد، طبق گفته مسئولان کلان دولتی، محدودیتی برای تجهیز بیمارستان‌ها وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: برای صیانت از جان مردم با کسی تعارف نداریم، باید طرح شهید سلیمانی در استان، پویاتر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهد، مصوبات ستاد کرونا نیز باید با جدیت اجرایی شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر به‌علت قرار گرفتن در پیک کرونا، حضور دانش‌آموزان هم‌چنان در مناطق قرمز استان اختیاری است.

انتهای پیام
captcha