برگزاری «جشنواره قرآنی ظهور» ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد
کد خبر: 4041427
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

برگزاری «جشنواره قرآنی ظهور» ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد

«جشنواره قرآنی ظهور» به همت اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی ظهور

مریم امیدی، رئیس اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اعلام این خبر که «جشنواره قرآنی ظهور» ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره درون‌دانشگاهی در سه بخش آوایی، معارفی و ادبی و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون بخش معارفی امروز، ۱۷ اسفندماه به‌صورت آنلاین در سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه به نشانی skums.nahad.ir در حال برگزاری است و علاقه‌مندان شرکت در این آزمون به فایل کتاب در سامانه دسترسی دارند.

امیدی با بیان اینکه بخش آوایی جشنواره قرآنی ظهور شامل رشته‌ دعاخوانی از دعای فرج امام زمان(عج) است، افزود: آزمون بخش معارفی نیز از کتاب نگین آفرینش حکومت مهدوی و وظایف منتظران می‌باشد، ضمن اینکه بخش ادبی، شعر کلاسیک و داستان با موضوع مهدویت را شامل می‌شود.

رئیس اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: از علاقه‌مندان شرکت در جشنواره قرآنی ظهور دعوت می‌شود آثار خود را در بخش آوایی شامل فایل صوتی دعا و در بخش ادبی همراه با مشخصات خود به شماره‌های مجازی ۰۹۱۳۲۸۴۸۹۵۲ ویژه اساتید، ۰۹۱۳۳۸۱۶۵۷۸ ویژه کارکنان و ۰۹۱۳۰۳۰۳۲۷۷ ویژه دانشجویان ارسال کنند.

دانشگاهیان علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر به اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در رحمتیه، معاونت دانشجویی فرهنگی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha