کسب ۴ رتبه برتر از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره قرآنی هدهد
کد خبر: 4041837
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۵

کسب ۴ رتبه برتر از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره قرآنی هدهد

نتایج نهایی داوری بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت اعلام و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب ۴ رتبه برتر در مرحله کشوری شد.

جشنواره قرآنی هدهد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شهرام طهماسبیان، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اعلام این خبر که نتایج نهایی داوری بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت اعلام و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب ۴ رتبه برتر در مرحله کشوری شد، اظهار کرد: به دنبال انتشار نتایج نهایی داوری بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، ۴ نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری در رشته‌های مختلف این جشنواره شدند.

طهماسبیان افزود: در بخش برادران، سید محمد سعید قوام‌نیا، کارمند دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم موفق به کسب رتبه سوم کشور شد.

وی اضافه کرد: در رشته دعا و مناجات خوانی نیز فاضل محمدی‌مقدم در گروه اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: در رشته قرائت ترتیل، سیدعبدالله میراحمدی، از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رتبه سوم کشوری را به دست آورد.

طهماسبیان گفت: در بخش خواهران، مریم امیدی، کارمند دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رشته ابتهال رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

مرحله کشوری بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی و معارفی در سه رده اساتید، کارمندان و دانشجویان علوم پزشکی برای بانوان و آقایان به شیوه مجازی برگزار شد که نتایج سایر بخش‌ها به زودی اعلام و مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره در هفته پایانی سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha