برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4042097
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه در استان توسط جهاد دانشگاهی و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

آزمون استخدامی قوه قضاییه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب 160 نفر در بخش‌های مختلف دادگستری استان‌ خبر داد و اظهار کرد: این آزمون صبح امروز 20 اسفندماه به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان و با حضور 2450 داوطلب برگزار شد.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان افزود: آزمون استخدامی قوه‌قضاییه در دو حوزه اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، ویژه خواهران و دانشگاه شهرکرد، ویژه برادران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس استانداردهای آزمون‌های استخدامی برگزار شد. رضایی گفت: این آزمون از ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 11 به پایان رسید.

وی بیان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی قوه‌قضاییه در چهارمحال و بختیاری می‌توانند نتایج این آزمون را در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir دریافت کنند.

رضایی یادآور شد واجدان شرایط در صورت قبولی در آزمون و انجام مراحل گزینش و مصاحبه به منظور خدمت در دادگستری کل استان به صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

وی از هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این آزمون، قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha