درخشش دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره قرآن و عترت(ع)
کد خبر: 4043002
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۶

درخشش دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره قرآن و عترت(ع)

رئیس اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری در بخش‌های آوایی، هنری، پژوهشی و فناوری از سوی دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد خبر داد.

جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

مریم امیدی، رئیس اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اعلام نتایج نهایی برخی بخش‌های بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد در مرحله کشوری از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، اظهار کرد: اساتید، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد تا کنون ۱۰ رتبه برتر کشوری را در بخش‌های آوایی، هنری، پژوهشی و فناوری کسب کرده‌اند.

وی افزود: بیست‌وششمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد طی دو مرحله‌ دانشگاهی و سراسری در شش بخش شامل آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و هنری با حضور ۵۲۰۰ نفر از دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد که از هر بخش یک برگزیده در دو گروه آقایان و بانوان به مرحله کشوری معرفی شدند.

امیدی در خصوص برگزیدگان کشوری بخش هنری این دوره از جشنواره قرآن و عترت(ع)، گفت: راضیه حیدری در بخش دانشجویان در رشته تئاتر صحنه موفق به کسب رتبه اول کشور شد؛ محمدرضا فرهادی نیز در بخش دانشجویان و رشته خوشنویسی رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد. همچنین آرش ستار بروجنی در بخش کارمندان و رشته نقاشی‌خط رتبه سوم را کسب کرد.

امیدی با اشاره به برگزیدگان نهایی بخش‌های پژوهشی و فناوری بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد در رده‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی، تصریح کرد: در بخش‌ فناوری این جشنواره، فاطمه یوسفی و مریم عسگری از کارمندان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رشته کانال مجازی به ترتیب مقام‌های اول و دوم کشور را کسب کردند.

وی افزود: در بخش پژوهشی و رشته ایده‌پردازی نیز ریحانه عنایت‌زاده از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.  امیدی بیان کرد: پیش از این، سید محمدسعید قوام‌نیا، کارمند دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم رتبه سوم، فاضل محمدی‌مقدم در رشته دعا و مناجات در گروه اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، رتبه دوم، سیدعبدالله میراحمدی، از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رشته قرائت تحقیق رتبه سوم و مریم امیدی، کارمند دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رشته ابتهال رتبه دوم کشوری را کسب کردند.

مرحله کشوری بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی و معارفی در سه رده اساتید، کارمندان و دانشجویان علوم پزشکی برای بانوان و آقایان به شیوه مجازی برگزار شد که نتایج تمام بخش‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha