شیرینی عید نوروز با خدمت جهادی در مهرستان
کد خبر: 4044355
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خبرداد؛

شیرینی عید نوروز با خدمت جهادی در مهرستان

سرهنگ پاسدارحسین نکویی گفت: گروه جهادی شهید محمدزاده با حضور 100 جهادگر بسیجی به مدت 10 روز به مردم مهرستان در ایام تعطیلات نوروزی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که ایام تعطیلات نوروز فرصت مناسبی جهت خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان است، گفت: به منظور ارائه خدمات بی‌منت به مردم، گروه جهادی شهید محمدزاده با هدف خدمت‌رسانی در عرصه‌های، محرومیت‌زدایی، برگزاری برنامه‌های بومی محلی، فرهنگی و هنری، ورزشی، توزیع نوشت افزار و البسه، بسته های معیشتی و نوید نوروزی متفاوت برای مردم وارد مهرستان شدند.

وی  بیان کرد: این گروه شامل ۱۰۰ نفر از جهادگران خواهر و برادر بسیجی و اعضای خانواده هستند که از ۲۴ اسفند با هدف خدمت‌رسانی وارد شهرستان شده‌اند و مورد استقبال مردم و مسولین قرار گرفتند، حضور چنین افراد خییر برای نخستین بار در تاریخ مهرستان رخ داده و می‌طلبد مردم مهمان‌نواز و مسئولین، این عزیزان را پشتیبانی و همراهی کنند.

سرهنگ نکویی بیان کرد: مرمت خانه‌های محرومین، ساخت چندین سرویس بهداشتی، جُنگ شادی، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری کوهپیمایی خانوادگی، مسابقات پینت بال، فوتسال، دومیدانی، دوچرخه سواری و برنامه قویترین مردان را از دیگر برنامه‌های گروه جهادی شهید محمدزاره در شهرستان مهرستان بر شمرد.

این مسئول با اشاره به این مطلب که این گروه بمدت ده روز در سطح بخش‌ها و شهرستان برنامه های متنوعی را اجرا می کنند، تصریح کرد: عید نوروز امسال مهرستان با خدمات گروه‌های جهادی و عیدی به مردم متفاوت تر از گذشته است.

سرهنگ نکویی بیان کرد: گروه جهادی با پیگیری و دعوت سپاه مهرستان توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عازم منطفه بلوچستان جهت خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آنها وارد شهرستان شده‌اند.

انتهای پیام
captcha