مسئولان ‌آذربایجان غربی طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را به سرانجام برسانند
کد خبر: 4046014
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

مسئولان ‌آذربایجان غربی طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را به سرانجام برسانند

امام‌جمعه ارومیه گفت: نیمه‌کاره و بی‌نتیجه ماندن طرح‌های عمرانی در سال‌های متمادی، امری است که باید پیگیری شده و با بودجه ملی مناسب به نتیجه برسد و در این مسیر اهتمام ویژه و جهادی از سوی مردم و مسئولان نیاز است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، 12 فروردین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: روز جمهوری اسلامی را تبریک عرض کرده و از تلاش اقشار مختلف مردم در راستای حفظ نظام اسلامی طی سالیان مختلف قدردانی می‌کنم و هوشیاری، بصیرت مردمی و ولایتمداری عموم مردم ضامن ماندگاری و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و این موضوع رفته رفته پررنگ تر و بیشتر دیده می‌شود و تلاش و خدمت مسئولان نیز ضامن تقویت این موضوع است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان موجود در آذربایجان‌غربی، باید برنامه‌ریزی و جدیت بیشتری به منظور توسعه استان و همچنین پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌ها انجام پذیرد و باید تمام مدیران و مسئولان در جایگاه‌های مختلف به موضوع رشد اقتصادی و دانش‌بنیان کردن اقتصاد توجه کنند و با مدنظر قرار دادن منویات رهبر انقلاب در راستای عملی شدن این موضوع گام بردارند.

امام‌جمعه ارومیه بیان کرد: اگر مدیران و مسئولان نسبت به شکوفایی استعدادهای علمی و اقتصادی تلاش کنند، ظرفیت‌های ویژه و فاخر در راستای تحقق شعار سال داریم و با بهره‌مندسازی استان از ردیف بودجه ملی در بخش‌های مختلف می‌توان گام‌های خوبی در جهت توسعه برداشت.

وی ادامه داد: بی‌بهره ماندن آذربایجان‌غربی از مسیر توسعه و پیشرفت با بهانه عدم برخورداری از بودجه مناسب ملی قابل قبول نیست و باید در این راستا تلاش و جدیت بیشتری از جانب مدیران دولت انجام شود.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: نیمه‌کاره و بی‌نتیجه ماندن طرح‌های عمرانی در سال‌های متمادی، امری است که باید پیگیری شده و با بودجه ملی مناسب به نتیجه برسد و در این مسیر اهتمام ویژه و جهادی از سوی مردم و مسئولان نیاز است.

وی گفت: به نتیجه رساندن طرح‌های کلان عمرانی و توجه به نتیجه دادن طرح‌های شهری در مناطق مختلف استان خواسته مردم است که باید هم مدیران دولت و هم مسئولان شهری به آن توجه و اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام
captcha