نمایشگاه قرآن؛ فرصت پاسخ به نیازهای قرآنی خانواده‌ها
کد خبر: 4051174
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

نمایشگاه قرآن؛ فرصت پاسخ به نیازهای قرآنی خانواده‌ها

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: نمایشگاه قرآن فرصتی برای پاسخ به نیازهای قرآنی خانواده‌هاست و تجربه نشان می‌دهد که مردم وقتی کالاها و محتوای قرآنی مورد جست‌وجوی خود را در نمایشگاه بیابند، اقبال بیشتری به این رویداد خواهند داشت.

ابوذر کارگر رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در حاشیه بازدید از غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن استان با اشاره به اینکه برای ترویج و تبلیغ قرآن و معارف قرآنی نیازمند کارهای قرآنی هستیم، اظهار کرد: رویدادهایی چون نمایشگاه قرآن و محصولات قرآنی یک رویداد تبلیغی ترویجی اثربخش است و مخاطبان را جذب می‌کند.

وی با تصریح اینکه در ماه مبارک رمضان خانواده‌ها بیشتر از باقی ایام سال در حیطه فعالیت‌های قرآنی حضور دارند، بیان کرد: نمایشگاه قرآن فرصتی برای پاسخ به نیازهای قرآنی خانواده‌ها است که می‌توان شاهد حضور خانواده‌ها در این صحنه بود. تجربه نشان می‌دهد که مردم وقتی کالاها و محتوای قرآنی مورد جست‌وجوی خود را در نمایشگاه بیابند، اقبال بیشتری به این رویداد خواهند داشت که این مسئله حائز اهمیت است.

کارگر بیان کرد: امسال پس از تعطیلی دو ساله شاهد برپایی نمایشگاه قرآن و محصولات قرآنی هستیم و قرآنیان ایام سختی را پشت سر گذاشته‌اند لذا کاستی‌ها و یا استقبال کم‌رنگ برای برپایی غرفه‌ها و ندیدن حضور حداکثری فعالان قرآنی را باید با دید مهربانانه نگریست؛ با اینحال برنامه‌ریزی‌ها از قبل می‌توانست به‌گونه‌ای باشد که استقبال بهتری را شاهد باشیم و هستند مجموعه‌ها و دستگاه‌هایی که می‌توانستند حضور یابند و کارهای قرآنی خود را ارائه دهند.

وی با تأکید بر اینکه حضور مسئولان و مدیران ارشد استانی در افتتاحیه نمایشگاه تا چه اندازه می‌تواند برای جامعه دلگرم‌کننده باشد؟ گفت: قطعاً اثربخش است و مردم وقتی ببینند مدیران و مسئولان اهل قرآن و توجه به فعالیت‌های قرآنی هستند، برداشت آنان مثبت خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: اگر برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه قرآن زودتر اطلاع‌رسانی شده بود، جا داشت که مؤسسات و مراکز قرآنی که در این حوزه حرفی برای گفتن دارند برای حضور در نمایشگاه ترغیب شوند و فعالیت‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.

انتهای پیام
captcha