موفقیت دو بانو از چهارمحال‌وبختیاری در طرح ساماندهی داوران قرآن
کد خبر: 4062230
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

موفقیت دو بانو از چهارمحال‌وبختیاری در طرح ساماندهی داوران قرآن

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم اعلام شد که بر این اساس، «زهرا سلیمی بنی» و «خورشید عباسی» از چهارمحال‌وبختیاری موفق به اخذ مدرک داوری مسابقات قرآن شدند.

حسن امیری، مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری نشست اعطای مدارک داوری به پذیرفته‌شدگان نهایی دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سازمان اوقاف و امور خیریه در تاریخ 11 خردادماه و از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با پذیرفته‌شدگان استان‌های سراسر کشور، اظهار کرد: در این نشست، اسامی نهایی داوران پذیرفته شده استان‌ها اعلام شد که دو داور استان ما نیز در جمع پذیرفته شدگان قرار داشتند.

وی ادامه داد: «زهرا سلیمی بنی» در رشته وقف و ابتدا و «خورشید عباسی» در رشته حُسن حفظ دو داور استان بودند که پس از طی موفقیت‌آمیز مراحل طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم توانستند مدرک داوری مسابقات قرآن کریم را کسب کنند.

امیری با تصریح اینکه در این دوره، ۴۱ داور از استان مدارک خود را ارسال کردند و به سازمان اوقاف معرفی شدند، ادامه داد: در مرحله نخست این دوره، ۶ نفر موفق شدند مراحل ارزیابی را پشت سر گذاشته و به مرحله شبیه‌سازی راه یابند که از این تعداد، سه نفر به مرحله نهایی راه یافتند و دو داور استان موفق شدند مدرک داوری را دریافت کنند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان با ذکر اینکه در دوره اول طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن سازمان اوقاف در سال 99 دو داور از استان موفق به طی تمامی مراحل آزمون و اخذ مدرک تخصصی داوری داوری شدند، افزود: بر این اساس، «تهمینه رئیسی» و «زینب نجفی» دو داور استان بودند که احکام داوری خود را در مراسمی دریافت کردند، این احکام دو ساله هستند.

انتهای پیام
captcha