آموزش‌های هلال احمر بر اساس نیازهای بومی تدوین شود
کد خبر: 4073257
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

آموزش‌های هلال احمر بر اساس نیازهای بومی تدوین شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: آموزش‌های جمعیت هلال احمر برای عموم مردم بوده و در این مورد علاوه بر آموزش امداد و کمک‌های اولیه باید نیازهای بومی و محلی احصا شده و بر اساس آن دوره‌های آموزشی تدوین شود.

عزت اله ضربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزت‌اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، دوم مردادماه، در جلسه عقد تفاهم‌نامه همکاری با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار کرد: آموزش‌های این جمعیت برای عموم مردم است.

وی با بیان اینکه باید عقد تفاهم‌نامه‌ها منجر به نتایج شود، تصریح کرد: در بحث آموزش علاوه بر آموزش امداد و کمک‌های اولیه باید نیازهای بومی و محلی احصا شده و بر اساس آن دوره‌های آموزشی تدوین شود.

ضربی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد اعضای جمعیت هلال احمر را جوانان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: هلال احمر در حوزه‌های متعددی برنامه اجرا می‌کند و نباید این جمعیت را محدود به بحث امدادرسانی کرد.

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز گفت: حدود ۶۰۰ کانون در استان اردبیل فعال است و بیش از ۱۰۰ هزار نفر عضو این کانون‌ها هستند.

وی اضافه کرد: اعضای کانون‌های مساجد برای حضور در دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر راغب هستند.

گفتنی است؛ افزایش نشاط روحی، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد تنوع در برنامه‌ها، استفاده بهینه از منابع و مواردی از این دست جزو اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام
captcha