اجرای طرح «یکشنبه‌های عفاف و حجاب» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4083170
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

اجرای طرح «یکشنبه‌های عفاف و حجاب» در آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان آذربایجان غربی از اجرای «یکشنبه‌های عفاف و حجاب» با هدف ترویج و آشنایی کودکان و نوجوانان با مقوله عفاف و حجاب در استان خبر داد.

زهرا آبسوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان آذربایجان غربیزهرا آبسوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: توجه به موضوعات فرهنگی و دینی یکی از اولویت‌های این کانون است که برای این منظور با هدف آشنایی رده سنی کودک و نوجوان با آداب و رسوم قدیمی و موضوعات دینی برنامه‌های مختلفی در این کانون اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برای مثال با هدف فرهنگ‌سازی و آشنایی کودکان و نوجوانان با مقوله عفاف و حجاب طرح «یکشنبه‌های عفاف و حجاب» در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هر هفته در یکی از شهرستان‌های استان این طرح از طرف شورای عفاف و حجاب این کانون اجرا می‌شود و هر کانون شهرستانی برنامه‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری برای این منظور در نظر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای مثال برگزاری نمایش عروسک‌گردانی با موضوع عفاف و حجاب، معرفی شخصیت‌های مهم اسلامی از جمله حضرت فاطمه(س)، اجرای نمایش تئاتر با موضوع حجاب، ساخت عروسک‌های با حجاب اسلامی و ... از جمله این برنامه‌ها هستند.

آبسوران گفت: خواندن دل‌‎نوشته‌های ادبی کودکان با موضوع عفاف و حجاب، اجرای سرود و شعر، کشیدن نقاشی با این موضوع و سایر برنامه‌های خلاقانه در قالب طرح «یکشنبه‌های عفاف و حجاب» در سطح استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha