سلام مرا به امام حسین(ع) برسانید
کد خبر: 4085159
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

سلام مرا به امام حسین(ع) برسانید

شهید سهراب شریعتی سامانی در وصیت‌نامه‌اش چنین می‌نویسد: «من دوستدار زیارت کربلا بودم، از تمامی همرزمانم و از شما امت حزب‌الله می‌خواهم اگر به زودی راه کربلا باز شد، سلام مرا هم به امام حسین(ع) برسانید».

پیاده روی اربعین حسینی

شهید سهراب شریعتی سامانی در یکم دی ماه سال 1344 در شهر سامان چشم به جهان گشود. دوران تحصیل را تا سطح متوسطه پشت سر نهاده و در اوایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی در صفوف مردم حضور چشمگیر داشت. وی همراه یاوران شهیدش در تبلیغات و نشر فرهنگ اسلامی در حد توان همکاری می‌کرد. این شهید والامقام هفت بار به جبهه اعزام شد و در این دوران در رشته دینی و عربی در تربیت معلم شهید رجایی شهرکرد نیز پذیرفته شد اما پس از گذراندن یک سال از تحصیل، شوق دیدار یار او را دوباره به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فرا خواند تا اینکه در ۲۵ دی‌ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

«از جوانان حزب‌الله تقاضا دارم جلو فساد و منکرات را گرفته و با این جرثومه به شدت مبارزه کنند و دیگر اینکه دست به دامن ائمه معصومین(ع) بشوید و دست از دامن این خاندان پاک بر ندارید. موقعیت حساس است و همه ما مسئولیم، دیگر خود دانید؛ از امت حزب‌الله می‌خواهم اگر راه کربلا باز شد سلام مرا به امام حسین(ع) برسانید. من دوستدار زیارت کربلا بودم، از تمامی همرزمانم و از شما امت حزب‌الله می‌خواهم اگر به زودی راه کربلا باز شد سلام مرا هم به امام حسین(ع) برسانید و قسمش بدهید به مادرش زهرا(س) که در آخرت مرا از شفاعت محروم نکند.»

انتهای پیام
captcha