ضرورت تأمین نیرو و اعتبارات در حوزه ثبت اسناد و املاک خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4085318
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

ضرورت تأمین نیرو و اعتبارات در حوزه ثبت اسناد و املاک خراسان‌جنوبی

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی با تأکید بر تأمین و تخصیص نیرو و اعتبارات در حوزه ثبت اسناد و املاک استان گفت: دادگستری و ثبت اسناد استان از نظر مالی در مضیقه قرار دارند.

حجت الاسلام علی موحدی راد، رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۲ شهریورماه در جلسه شورای قضایی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امیدواریم جشن حدنگار در خراسان‌جنوبی به‌عنوان اولین استان برگزار شود.

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی بیان کرد: هدف از برگزاری جشن حدنگار این خواهد بود که تمامی اراضی کشاورزی در استان سنددار شده‌اند و فضای مدیریتی خوبی در استان برای کار و تلاش وجود دارد و از قضات تجدیدنظر و بهترین قضات استان در کمیسیون‌های ثبت اسناد استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص موضوع حدنگار گفت: از دستگاه‌های اجرایی درخواست داشتیم تا در این زمینه همکاری کنند و در صورت نیاز دادستان استان به این موضوع ورود پیدا کنند.

موحدی‌راد با اشاره به اینکه پرداختن به موضوع حدنگار ضرورت ویژه‌ای دارد، افزود: امیدواریم اهداف موجود در سند تحول در راستای اجرای این طرح در استان محقق شود و نظارت بر این طرح در شهرهای استان وجود دارد تا مشکلی ایجاد نشود.

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی ادامه داد: خراسان‌جنوبی رتبه سوم کشوری در حوزه کاداستر را به خود اختصاص داده است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه رتبه اول را کسب کنیم؛ خراسان‌جنوبی یک استان محروم و پهناور است.

وی با بیان اینکه در این استان پهناور تنها ۱۴ نقشه‌بردار وجود دارد و نمی‌توانیم با شهرهای بزرگ در زمینه نقشه‌برداری رقابت کنیم، تصریح کرد: درخواست داریم به بحث تأمین و تخصیص نیرو و اعتبارات در حوزه ثبت اسناد و املاک استان توجه شود و از طرفی دادگستری و ثبت اسناد استان از نظر مالی در مضیقه قرار دارند.

انتهای پیام
captcha