سفر مدیر حوزه علمیه خواهران کشور به چهارمحال‌وبختیاری + برنامه‌ها
کد خبر: 4086357
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

سفر مدیر حوزه علمیه خواهران کشور به چهارمحال‌وبختیاری + برنامه‌ها

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به سفر چهارروزه مدیر حوزه علمیه خواهران کشور به استان در هفته جاری، جزئیات برنامه‌های این سفر را تشریح کرد.

سیدمصطفی هاشمی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی هاشمی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران چهارمحال‌وبختیاری امروز، ۲۷ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر چهار روزه مدیر حوزه علمیه خواهران کشور به استان در هفته جاری در خصوص اهم برنامه‌های وی، اظهار کرد: حجت‌الاسلام مجتبی فاضل طی یک سفر چهارروزه شامگاه روز سه‌شنبه ۲۹ شهریور وارد استان می‌شود و بلافاصله در نشستی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین مدیر حوزه علمیه خواهران کشور جلسه مشترکی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار خواهد کرد.

هاشمی با اشاره به افتتاح ساختمان حوزه ریحانةالرسول(س) شلمزار، بیان کرد: این برنامه در صبح روز چهارشنبه با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران کشور و مسئولان نهادهای حوزوی در استان برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه تصریح کرد: دیدار با مسئولان نهادهای حوزوی از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه برادران، مشاور امور روحانیون استاندار، مرکز خدمات حوزه علمیه استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

هاشمی افزود: نشست‌های تخصصی با مدیران و معاونان مدارس علمیه استان و بررسی مباحث و موضوعات ملی و کلان سطح کشور و نیز مباحث داخلی استان نیز در دستور کار این سفر قرار گرفته است. این مقام حوزوی کشور همچنین با حضور در صدا و سیمای استان به ارائه مباحثی با موضوع رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی(ع) و نیز شهادت ثامن‌الأئمه حضرت امام رضا(ع) می‌پردازد.

وی برگزاری آیین سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران را از دیگر برنامه‌های سفر ریاست حوزه علمیه خواهران کشور به استان خواند و بیان کرد: این برنامه نمادین در روز پنج‌شنبه ۳۱ شهریورماه با حضور اساتید و طلاب حوزه خواهران در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تصریح کرد: دیدار با بانوان نخبه استان و شنیدن دیدگاه‌های آنان در موضوعات و مباحث روز، دیدار با مجموعه مدیریت و معاونین حوزه علمیه استان، بازدید و سرکشی از مدرسه علمیه فاطمیه(س) و مرکز تخصصی معصومیه(س) شهرکرد و بازدید از مدرسه علمیه شهر ناغان از دیگر برنامه‌های این سفر در روز پنج‌شنبه است.

هاشمی گفت: مدیر حوزه علمیه خواهران کشور در آخرین روز حضور در استان، ضمن بازدید از مدرسه علمیه بازفت، با هیئت‌امنا و مسئولان این مدرسه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و راهکارهای رشد و ارتقای این مدرسه مورد بررسی قرار می‌گیرد. از جامعه حوزوی و طلاب خواهر حوزه علمیه خواهران استان دعوت می‌شود حضوری پررنگ و فعال در این برنامه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام
captcha