ضرورت توجه به نافع بودن علم در دانشگاه‌ها
کد خبر: 4099333
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
رئیس دانشگاه ایلام بیان کرد:

ضرورت توجه به نافع بودن علم در دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه در آموزه‌های اسلامی بر علم نافع تأکید شده است، تصریح کرد: نافع بودن در دنیای امروز یعنی فناوری و تبدیل آن به ثروت که باید این امر مهم، سرلوحه‌ فعالیت‌های دانشگاه‌ها قرار گیرد.

طاهر علی محمدیبه گزارش ایکنا از ایلام، طاهر علی‌محمدی، رئیس دانشگاه ایلام، در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان که عصر امروز، 22 آبان‌ماه در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، اظهار کرد: نامگذاری امسال به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین توسط مقام معظم رهبری اهمیت هفته پژوهش و برنامه‌های آن را افزون‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه در آموزه‌های اسلامی بر علم نافع تأکید شده است، تصریح کرد: نافع بودن در دنیای امروز یعنی فناوری و تبدیل آن به ثروت که باید این امر مهم، سرلوحه‌ فعالیت‌های دانشگاه‌ها قرار گیرد.

رئیس دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه فناوری نتیجه پژوهش است، بیان کرد: باید کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های ویژه‌ای در این هفته برگزار شود و شاهد ارائه فناوری‌هایی باشیم که بتوانند مشکلاتی از جامعه را حل کنند.

علی‌محمدی از دستگاه‌ها و دانشگاه‌های استان دعوت کرد محصولات پژوهشی خود را برای ارائه در نمایشگاه هفته پژوهش به کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان معرفی کنند.

انتهای پیام
captcha